Personāla pārvaldība ir svarīgākais (un bieži vien grūtākais) no pārmaiņu un ikdienas darba organizācijas sadaļām

Šī lapas tiks papildināta ar informāciju par risinājumiem, ko mēs iegūstam strādājot sadarbības projektos kā arī balstoties uz ieteikumiem (raksti!)

Piemēri:

  • Tehnisko apkopju (TA) personāla vidējā vecuma palielināšanās (novecošanās) un zināšanu saglabāšana uzņēmumā
  • TA personāla atbildības paradigmas maiņa (no izmaksu un ugunsdzēsēju paradigmas uz peļņu nesoša/proaktīvu pakalpojumu sniedzēja uzņēmumam un ražošanai)
  • ...iesaki savu jautājumu!!! 

TA Personāla vadība

Tehniskā personāla vadība pēc būtības ne ar ko daudz neatšķiras no personāla vadības jebkurai citai specialitātei. Piekritīsi ir patīkami strādāt darba vidē, kur ir

  • skaidri definēti mērķi un atbildība
  • regulāra un jēgpilna komunikācija ar vadītāju un kolēģiem
  • godīgs darba vērtējums
  • iespēja ietekmēt paveiktā darba rezultātu
  • atlīdzības sistēma, kas ņem vērā Tavu veikumu, ieteikumus, uzlabojumus
  • augsti drošības standarti,
  • izaugsmes iespējas

Tomēr ir dažas nianses, kas nošķir TA personālu no pārejām profesijām uzņēmumā

  • Apkopju dienests pārvalda visus uzņēmuma īpašumā esošos taustāmos un netaustāmos aktīvus (piemēram salīdzinājumā ar celtniekiem TA personāla pārvaldībā ir ~2X vērtīgaki fiziskie aktīvi rēķinot uz vienu darbinieku)
  • TA personāls ir pakļauts ievērojami lielākiem riskiem, kas saistās ar darba drošību (ķīmiskais u.c. piesārņojums, darbs augstumā, darbs ar spiediena iekārtām, darbs ar instrumentiem, ...)
  •  

Ja tevi interesē kāds konkrēts izaicinājums saistība ar remont-dienesta personāla pārvaldību - raksti: